klantigare än klantigast

idag är de tisdag , och jag är hemma från praktiken ännu en dag :( var hemma igår också .
vill ni veta vf ? jo för såhär är de . jag är typ världens klantigaste . så jag lyckas ramla i trapphuset hemma hos robin .
och inte nog med det , jag trampar snett ute på trotoaren också . KUL ! så min fot är uppsvälld och jag har mega ont .
och inte nog med de så har jag magkatarr också .. livet är inte alltid kul ..
Så blev hemma igår och idag . får se hur de blir imorgon , tror inte jag kan gå dit imorgon heller :(
är orolig för min mage .... ska försöka köpa nå tabletter .

ska ut och sätta mig i solen snart hade jag tänkt och skriva ihop skolarbete så jag blir klar med allt
är trött på att ha massa saker bara ligga .... så ska ta mig i kragen och göra klart idag !

jag vet inte vad det är , men de känns så konstigt
vad är det som är fel igentligen ? :(
vet inte ríktigt vad jag ska göra ..
känner mig ..... ensam .......



aja ni får gärna höra av er på mobilen .
är kontaktbar hela dagen typ .

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0