lov

då var de påsklov och dagarna bara rullar på
allt går så himla snabbt , de har redan varit fredag lördags söndag och måndag
de är lixom redan tisdag idag ! varför går allt så snabbt ?
de är bara 51 dagar kvar tills jag fyller år , Jippi säger jag !
men jag vet faktist inte vad jag ska önska mig , vill inte önska mig något
jag behöver ju inget akut ju . bättra om mamma och pappa använder pengar till annat lixom :)
älsklingen är typ matförgiftad , lite läskigt.. men han börjar bli bättre nu .
och så smart som jag är har jag glömt min kamera hos honom , en applåd till mig nästan va
jag som hade tänkt att ladda upp massa bilder från florist dialogen med per och ingela
men de får la bli en annan dag .

Om ni vill se lite tokiga bilder så går ni in på ellentins bilddagbok ; Yeahhewishes

jag förstår inte , mina näspiercingen bara går sönder hela tiden
är de bara för mig som de händer eller ??
får limma hela tiden känns de som . måste nog inskaffa någon ny .. suck !

funderar på att göra en ny blogg design , lite mer vårig :)
de kanske kommer innom kort , får se hur jag orkar .

men hoppas alla har de jätte bra

Kommentarer
Postat av: E

du kan ha vilken stillmall som helst ;D men alltså, jag har typ fått hjälp av en som verkligen är skit duktig på design :P

2009-04-07 @ 20:38:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0