måndag

hemma från praktiken nu . dagen har faktist varit rätt seg , vi har inte haft så mycket att göra och de
var inte så himla mycket folk idag heller .. de jag har gjort idag är typ i stora drag ;
plockat upp blommor
vattnat
prismärkt
byggt om
stått i kassan


och jag fick skavsår på köpet också , grattis , lyckat ! Hade tänkt att ut och springa idag nu när jag kom hem
men så klart glömde jag iläggen i skorna på jobbet , grattis till mig igen ...

Vad händer imorgon ?
imorgon är de praktik och börjar som vanligt vid 09.45 tiden och slutar vid 17.45
längtar tills på onsdag då jag får träffa tjejerna i skolan !
Men men , nu blev de ju inget springande , så då får jag träna här hemma istället med lite övningar :)
går ju lika bra de igentligen ..

hur har eran dag varit ?




glöm inte att tänka på er själva

Kommentarer
Postat av: camilla

Hejsan ! Jag har en fråga om du möjligtvis kan sånt där med att ladda upp egen bild som header? Nu har jag försökt och försök men inte lyckats.. om du har lust kanske du kunde hjälpa mig med det :-) ?

2009-04-22 @ 14:06:36
URL: http://camoowgli.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0