Basket med vännerna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår faktisgt inte hur du kunde klippa dig, det var mycket finare förut + att du ser bättre ut i mörkt hår!

2009-08-17 @ 23:53:22
Postat av: jennytuvesson

svar anonym : de är alltid kul att pröva på något nytt. de skulle vara så himla trist att gå och se likadan ut jämt som vissa gör. och vem har sagt att jag tänker se ut såhär jämt? inte en chans. de blir nya idér och nya utmaningar!

2009-08-19 @ 14:38:45
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förändrar mig hela tiden men jag färgar bara och klipper mig så som jag vet att jag kommer passa i. Måste säga att du ser mycket yngre ut nu, men men ditt misstag.

2009-08-21 @ 20:44:58

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0