frisk friskare friskast?

nu känner jag mig fräsch efter ett varmt bad, de behövde jag verkligen! är fortfarande trött i kroppen, men de kommer jag antagligen att vara i några dagar eftersom att när jag blir sjuk, då blir jag verkligen jätte sjukt. usch, hatar dehär. Men tänkte fixa lite lunch så jag får i mig något. eftersom jag gått ned en hel del nu när jag varit sjuk, som alltid... Ska nog sätta mig och mysa vid tv:n i mina underbara myskläder! Känns sjukt tråkigt att jag har missat 2 dagar av skolan också. jag som verkligen har längtat efter skolan så himla mycket! men på måndag kommer jag dit igen , och då blir de liv i luckan som alltid. men nu ska jag kila ut i köket och fixa lite mat, sen kolla på tv. skriver senare igen



Ska beställa en ny mysdress, fast i en annan färg :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0