helt lovely pretty

Dagen har varit helt underbart. Har varit med Ellentin, Ida och Linda på stan, och jag känner mig så himla lycklig. Ni tjejer får mig verkligen att må helt super bra! jag älskar er mer än vad ni kan ana. OCh vi har planerat en del skojj nu som vi ska göra tillsammans, och de kommer bli perfekt!

Dagen började iallafall med att jag och ellentin åkte våran kära bondbuss in till stan, och under resan hade vi intressanta samtalsämnen och pratade verkligen hela hela tiden. När vi gick av bussen vid City mail så mötte vi upp Ida. Efter de gick vi i ungefär 40-50 min på stan och kollade runt lite, sen gick vi till stationen och mötte upp Linda vid tåget. Efter de gick vi och fikade vid Coffehouse by george (eller nu vad det heter) Där satt vi i någon timme om inte mer och bara myste och pratade om exakt allting. känns så underbart att veta att de finns personer man kan prata med om allt och som man kan lita på. Efter de gick vi omrking på stan och kikade lite, lika kul som vanligt. Jag köpte 1 linne och en tunika typ :) ida köpte massa smink och ellentin köpte en jätte fin tröja :) och som vanligt ska vi alltid muppa oss när vi är med varandra. Vi kan lixom varken vata normala eller seriösa ^^ .. Så de har blivit en hel del bilder idag som jag tänkte lägga upp :) men iallafall så gick vi till kina Garden senare och åt lunch buffé , super gott! haha men de var bara de att vi fick lassa på tallrikarna med mat eftersom dom typ skulle plocka undan den , haha och de såg nog ganska kul ut ;) men iallafall, här kommer bilderna från idag :) och som jag sa innan, vi kan INTE vara normala eller seriösa




och vi muppar oss nog på exakt varje bild, haha . underbar dag med mina älskade flickor <33

Kommentarer
Postat av: moa

va härligt , vad gör du ? (:

2009-08-14 @ 21:51:40
URL: http://moaekvall.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0