hemma kväll

blir hemma ikväll eftersom mina vänner skiter i mig eller inte ens frågar om jag vill vara med. jag är less på att alltid jag måste fråga om vi ska hitta på något, eller att jag måste höra av mig.. varför kan aldrig någon höra av sig till mig?  är de för mycket begärt av mig att vilja ha vänner som hör av sig till mig ?! jag orkar inte mer... jag saknar mina florist tjejer !! :'( dom som ställer upp för mig och märker på mig när jag mår dåligt utan att jag ska behöva säga något! ska bli så skönt att börja i skolan igen. då får jag träffa mina underbaraste varje dag !

Kommentarer
Postat av: Khalid

Här är vädret jättebra ^^ .. det ska bli 26 grader imorgon :D:D:D

2009-08-07 @ 21:44:10
URL: http://khalid.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0