home sweet home

nu är jag hemma igen. gud vad skönt de är att vara hemma egentligen. bara sitta här vid datorn , lyssna på musik, läsa florist boken och plugga lite. så himla lugnt och skönt :)  vad är de man brukar säga, borta bra med hemma bäst? jag tror faktist att de stämmer! enligt mig iallafall. de är alltid skönt att vara hemma .

jag tycker att syster ska bjuda oss på mat någon dag som hon har lovat eftersom vi hjälpte till med lägenheten, vad hände med de då? ;o haha , vet att du kommer läsa dehär ^^

Kommentarer
Postat av: PERSSON(den manliga blondinbella) ?

usch, jag har haft en dålig uppdatering idag, men har haft fullt upp idag.

2009-08-24 @ 21:52:43
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0