home sweet home!

nu är jag hemma. åkte hem från björklinge för att jag inte alls mår bra. jag orkar inte vara ute mer. vill verkligen bara sitta hemma, umgås med familjen bara :'( <33 orkar inte sånt här. de händer alldeles för mycket... men vad har jag gjort för att förtjäna allt den här skiten?  jag vill lixom inte längre. Träffade på ellentin ute i björklinge och mitt hjärta värmdes upp bara jag såg henne, jag älskar den tjejen! Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad för jag ahr så sjukt ont i magen :'( sen ska jag bara kolla på film och sova. kanske äta något litet .... :/ usch , jag orkar inte :'(

Godnatt

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: teheh . björklinge.. det ligger nära Tierp va ?

2009-08-04 @ 00:35:38
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0