inte som alla andra

Vi tjejer är inte som alla andra, nej vi är bättre än andra. när vi 4 har varandra kan ingenting stoppa oss. Ingen kan bryta ner någon utan att dom andra 3 finns och ställer upp. Mina älskade florist tjejer, jag kan inte säga att jag älskar er av hela mitt hjärta , för ni är mitt hjärta. likså som ni är min själ, min dag och mitt liv. Ni är helt lovely pretty allihopa.

Ida - tjejen som gillar att pilla och har ett underbart léende
Ellentin - Tjejen med kameran som alltid är på g och är underbar
Linda - tjejen med käften som vinner alla strider och med ett hjärta av guld

Utan er florist brudar skulle jag verkligen inte orka skolan. dagarna utan er är sjukt långa och tråkiga. vad vore en dag utan skratt och skämt, grimarser och fighter men även kärlek. jag kommer aldrig släppa taget om er tjejer, aldrig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :)

2009-08-23 @ 14:22:09
URL: http://moaevelinas.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, linda med käften!

love you pulli

2009-08-23 @ 15:27:44

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0