kvälls inlägget

Dehär blir de sista inlägget för idag. dagen har varit lugn och skön. klev inte upp ur sängen så tidigt , för idag har de varit en hej-jag-orkar-inte-med-livet-dag... usch för dom, och tyvärr har dom kommit allt oftare nu för tiden :( jag lyckades även snubbla på mattan idag och slog huvudet i byrån. så de blev ett litet jack och en bula på köpet, tack ? vad har jag ätit idag då? inte så värst mycket : en macka till frukost, ingen lunch, pytte lite pasta till kvällsmat, 3 mackor ...     inte konstigt att vikten minskar hela tiden nu när jag tänker efter :S tränar en del men äter typ inget, inte bra alls. kanske måste ändra på de

nu på kvällen tog jag mig lite tid för mig själv för omväxlingsskull. började med att jag la mig i ett varmt skum bad med tända ljus och lite avslappnande musik. efter de rakade jag benen, och efter de smörjde jag in mig med en spa creme, och gud vad len huden blir! jag verkligen älskar den. när jag gått upp så klippte jag naglarna och målade om allting, så nu känner jag mig fräsch från topp till tå, helt lovely pretty

Snart är de ett av mina favvorit program på tv, SCRUBS , som är ett måste att se! efter de blir de krypa ner i min varma mjuka sköna säng och bara mysa :)

imorgon ska jag med mamma in till stan, och jag funderar på att köpa nya grejer till rummet, som t.ex
påslakan
lakan
örngott
ramar
en klocka
ljus
prydnader
nya kuddar


ska verkligen ta tag i att fixa till mitt nya rum nu så de blir klart , och även fixa lite i de gamla rummet :) de här komer bli suveränt!

Men jag hoppas att alla har haft en underbar dag.
Skriv även gärna ner lite grejer ni skulle vilja läsa om i min blogg :)

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Sandra h

Söt blogg du har :)

Allt bra?

2009-08-06 @ 10:54:21
URL: http://skinkpaj.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0