läskigt ;o

nu är jag hemma. har avrit en händelserik kväll faktist , och säger bara en sak.. tur att vi gick istället för att åka moppe ;o
sen påvägen hem för mig kunde de ha gått riktigt illa. Mötte någon jävla idiot som inte har någonting innanför pannbenet!!! Mötte honom i kurvan precis vid kyrkan, och han körde lixom på min sida av vägen . så jag var tvungen att köra upp på gräset och strykare vis muren, JÄVLA IDIOT!!!! han var jätte nära på att köra på mig. får jag veta vem de var som körde så jävlar ... blev ganska rädd...

men nu ska jag slå igång en film och sova. ska upp och jobba tidigt imorgon bitti
ska även färga håret imorgon. är sjukt sugen på grått :O :D

får se om jag hinner slänga iväg ett inlägg innan jag åker, förhoppningsvis :)
Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0