lita på?

vet inte vem jag kan lita på längre nästan. jag vet vilka jag kan prata med om allt. dom som älskar mig, och jag vet verkligen vilka de är. för de är som dom bryr sig om mig jämt! dom som märker när jag mår dåligt utan att säga något.

linda, ida och ellentin, er tjejer vet jag verkligen vart jag har! Ni är de bästa som har hänt mig. vart har ni varit i hela mitt liv? jag klarar inte en ända dag utan er. jag älskar er mer än vad ni kan ana <3

min familj, dom betyder så jsukt mycket för mig. de är obeskrivligt. <333


de finns mycket folk som säger att dom alltid finns där för mig och ställer upp, att dom älskar mig m.m  men en del visar de aldrig.. en del bryr sig bara när de lixom hänt något, stort.. de är många som har problem med att höra av sig. ett "hur mår du idag?" är de för mycket begärt? är less på att alltid jag måste höra av mig lixom.. vilka vänner va ...

Kommentarer
Postat av: Joel

Sv; Jadu jag vet inte ännu ;p Eftersom att jag inte är speciellt bra så tar det nog lite tid :/ haha.

2009-08-09 @ 19:48:24
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0