more than words

just nu orkar jag inte så mycket alls.. vaknade för en liten stund sen och kände på en gång " nej, ännu en jävla dag. jag orkar inte!" men men vad gör man?  har kunnat äta en macka och druckit lite mjölk. ska snart gå iväg och mata grannens kaniner..  sen senare ska jag la va med carro tror jag ..

Jag förstår mig inte på killar som säger att dom älskar än
sen ljuger och säger att dom inte gör de eller ens har sagt de
sen kommer och gråter och säger att dom älskar än
vad är de för jävla stil lixom !?!?!?



kommer nog inte blogga så mycket idag tror jag , har inte ork till något just nu, men vi får se
Hoppas att alla ni kommer få en bra dag !

och jag hoppas att dom otäcla molnen ska försvinna och spricka upp och ge lite solsken till mig

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0