mys kväll

nu är jag hemma igen från björklinge. usch ville inte åka :( hade de jätte mysigt med först sinnan när vi satt och pratade. sen kollade jag på film med toni, väldigt mysigt :) vi kollade först på Norbit, sen  Natt på muséet..

nu när jag kom hem satt kisse och väntade på mig vid dörren. Så nu ligger hon här i mitt knä när jag sitter vid datorn. vi ska sart krypa ner i sängen och gosa lite medans jag kollar på film :) tror jag ska kolla på Natt på muséet 2 . haha



Morgondagens planer: hem till T <3


Nu ska jag försöka få tag på min gotland´s pojk :)

Godnatt allihopa <3

Kommentarer
Postat av: TOBBE

söt kisse. jag har tyvärr inga planer inför helgen. jag ska iaf gå 6km promenad imorgon med en barndomskompis. annars vette fan vad som händer.det beror på hur vädret kommer att se ut.förresten, Tycker du ska läsa mitt inlägg med åsikt om katter, om du ej har gjort det än.

2009-08-01 @ 04:13:12
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: A

låer mysigt hihi

2009-08-01 @ 07:14:06
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0