save me

godmorgon alliohopa
jag sov nästan ingenting inatt, igen. kanske dags att gå till läkaren nu och skaffa hjälp. jag gick och la mig vid 12 - halv 1.. somnade inte förns vid 6 tiden imorse :( jag låg och vred och vände mig i sängen, gick upp till datorn en stund, kollade på film för att kunna komma till ro, men ingenting funkade . såhär får de verkligen inte vara. Kan ju inte vara såhär när skolan börjar lixom.. jag måste få hjälp..

Jag kommer börja i skolan den 19 augusti, och hjälp vad jag längtar. kommer bli helt underbart att komma tillbaka till skolan för att få träffa tjejerna varenda dag. Mina älskade solstrålar <3


Dagens planer : Nada .... ?



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0