snart kan jag inte..

hålla mina ögon öppna längre , börjar faktist bli ganska trött. vilket är jätte bra så jag kan somna tidigt! imorgon ska jag till Gränby med mamma och lillebror, jippi! ser verkligen fram emot de. och jag har börjat använda mina glasögon igen. inte en minut för tidigt! har sjukt ont i ögonen om dagarna , speciellt när jag sitter här vid datorn. så fy skäms på mig som inte använt dom!

tror jag ska bädda ner mig i sängen nu snart och kolla på någon film så jag somnar:)


måste ju visa bild på mig i glasögon, de var ett bra tag sen

Kommentarer
Postat av: Joel

Sv; Ja men den är typ klar nu, min flickvän fixade åt mig för att jag strejka :D haha! Jag kanske gör några små ändringar senare, det får vi se.

2009-08-10 @ 00:17:47
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0