som jag trodde...

och de var som jag trodde allihopa. jag har influensan.. inte kul alls
är tok förkyld och har ont i halsen, kan typ inte äta eller dricka :/
har även feber och frossa, svårt att andas och så. Mamma ringde till sjukhuset
och pratade med dom och ebligt dom måste jag ta de lugnt, dricka mycket, ta nässpray
och vara sängliggandes.. kul! har antagligen haft den i 4 dagar :/ så hoppas verkligen att
de är på sluttampen nu! För jag vill ju inte missa car show på lördag.
Så idag och imorgon ska jag kurera mig som tusan..

Någon som har nå bra tips?

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: nej men kjolen är för stor, så var tvungen att ha något (a) och det var finare i verkligheten faktiskt :) plus att det inte syndes på skolfotot, hihi :p

2009-08-20 @ 14:51:59
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 17:58:02

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0