som vanligt..

jag är så less nu. jag vet allvarligt talat inte vart jag har dig. ena stunden är du en jätte bra vän. och nästa stund skiter du i mig, hör inte av dig och rbtyder de du lovar. de är inte okej att göra så. jag vill inte ha vänner jag inte kan lita på. jag vill inte ha vänner som kommer när de passar dom, för de är inte schysst alls. Alla verkar vara likadana i björklinge.. Dom kommer när de passar dom, dom kommer när dom vill ha något. men i själva verket så snackar dom massa skit bakom ryggen på än. för det är vad björklinge består av, skitsnack. de är en håla man inte vill vara i egentligen.. så himla mycket falskhet. jag längtar så himla mycket efter mina florist tjejer. dom är vist dom ända jag kan lita på. För dom är ärliga, omtänksamma och underbara. Dom märker när man mår dåligt även om man inte säger något. Bara för att jag är lite tystare någon dag i skolan, eller kanske inte ler så mycket som jag brukar så märker dom att något är fel. och dom gör jämt allt för att jag ska må bra igen! jag vet vilka mina riktiga vänner är, jag vet vilka jag kan lita på. Och de är inte dom du/ni tror de är..

Ta ingen för givet!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0