trötter...



gush vad trött jag är på morgonen nu för tiden. men när de är skola vaknar jag vid typ 5 tiden? :S jaja de är ganska skönt att vara morgonpigg när de är skola. så man slipper slita sig upp ur sängen lixom. jag längtar verkligen tills skolan börjar. Att få träffa ellentin, linda och ida varje dag! Även klimpen, johannes m.m kan inte bli bättre ju ! (:  Pratade även med Victor idag, och han är troligt saknad. Snart flyttar han till Uppsala och då ville han bjuda mig på bio, gullunge lixom :) Vi ska även hem till honom och kolla på film. eftersom ha skröt om att han hade över 2000 filmer på datorn. och då ska jag lyckas välja en film jag vill se, good luck lixom ^^ kan ju slänga in en bild på Victor också :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0