typ nej jag orkar inte

orkar inte sitta vid datorn längre, eller jag har typ rättare sagt aldirg tid. har tok mycket med skolan eftersom jag satsar ganska hårt. har världens prov på torsdag och de MÅSTE jag klara! så idag var jag först och jobbade sen handalde med mammsen och pappsen, sen har jag bara varit hemma och pluggat och degat! Tog nyss ett varmt bad för att slappna av lite, och de gick. men måste faktist plugga snart ... igen ... men men , that´s life!




Gör lite reklam för kusin vitamin när jag ändå är igång!


Måste även tacka för en super rolig kväll igår med folket ;
johanna
ida
lisa
amanda
viola
veronica
krisse
tegan
roger
samme
emil
jocke
philip
calle

de är dom jag minns just nu ^^ haha . Så grattis i efterskott bror jocke på din 18-års dag!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0