vem är du egentligen?

jag vet inte vem du är egentligen. jag kan inte kalla dig min vän iallafall. jag känner inte dig längre, jag vet inte vem du är. så som du betett dig mot mig, så gör man verkligen inte, och du har inget att skylla på. Alla är vi människor och alla har känslor, så man kan inte behandla en person hur som hellst. De stinker svek och falskhet. Sånna som dig klarar man sig hur bra som hellst utan, och jag tror att det är de jag ska göra egentligen, vara utan dig. jag har mitt liv och i de vill jag ha folk jag VERKLIGEN kan lita på, och de kan jag inte med dig. Är de såhär du egentligen är?

Kommentarer
Postat av: moa

sv . va mysigt , jag har gäster . allt bra med dej ? (: <3

2009-08-15 @ 16:06:40
URL: http://moaekvall.blogg.se/
Postat av: malin

ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-08-16 @ 09:55:55
URL: http://www.daaanielsson.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0