vilket ståhej

ja ni allihopa. nu är jag hemma, men vilket shå de var imorse. när mamma jag och pappa kom till knivsta så funkade inte grind brickan så vi kom inte in :S och en annan grind så hade låset rostat ihop och gick inte att öppna. men så fick vi åka ut till christer och hämta en annan dosa man kan öppna grinden med. och måste säga de att dom hade sjukt fint och mysigt där hemma, pool och ett stort soldäck, precis vid mälaren :) men iallafall så kom vi in sen efter de, och jag jobbade som jag bruka. sen tvättade vi av systers bil som vi hade. efter de åkte vi till Willys och lämnade tillbaka bilen, sen handlade vi också. Nu när vi kom hem så satte vi oss och åt lunch på altanen, och efter de tog pappa och jag lite kaffe :)

Nu sitter jag med hårfärgning i håret igen. få se om de blir bättre denna gång.


Ikväll ska jag vara med Sigge och Sikkan :D <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0