Äntligen är den här.

Nu har den kommit allihopa som ni kanske märkt. den älskade snön. och den har verkligen slagit på stort nu. det har ju kommit hur mycket som hellst på en gång och edt bara fortsätter och fortsätter att snöa, i love it!



Idag har jag varit i skolan, jag hade nationella del två i Matte A kursen. det kändes som att det gick rent åt helvete. men i slutet av dagen kom min matte lärare och typ skrek: DU KLARADE NATIONELLA, DU ÄR KLAR MED KURSEN!
jag blev verkligen hur glad som hellst. känns verkligen jätte skönt att jag är klar. men jag har bestämt att fortsätta räkna lite till. Kan ni tänka er, ja ni hörde rätt. jag fortsätter räkna matte frivilligt.

Maria och jag var och köpte pressenter till Praktikplatserna idag som vi ska lämna imorgon när vi har våran sista dag. (bilder på de kommer imorgon) Blev iallafall tre stycken chokladaskar som vi har bundit ihop med rosett. Hade även bild&form idag. jag gjorde klart allt som skulles och fick berömm av läraren att jag ritade bra. Efter detg tog jag bussen ner på stan och sen vidare till syster. Det var meningen att jag skulle jobba idag. men har ramlat igen.. halkade när jag skulle gå från bussen hem till syster, slog i huvudet och ryggen rejält. aj aj aj!

Nu sitter jag här hemma iallafall. mamma hämtade mig efter hon praktiserat klart. Tog en rejäl tid att åka hem. vi hamnade efter plogbilen ända från stan ut till oss. men skönt är ju det. Vi fick ju nyplogat :)

Lillebror och jag ska nog ut och skotta snö sen efter maten. idag bjuds det på: Pyttipanna


det blev som sagt en hel del bilar i kö när vi skulle åka hem, alla efter plogbilen.
Det är mycket mycket fler bilar än vad det syns på bilden.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0