godmorgon alla små tomtar.

godmorgon allihopa.
för omväxlingsskull har jag sovit ganska lugnt inatt. har inte vaknat så jätte mycket, bara en gång vad jag kan minnas, men somnade om fort efter det. sen har jag tagit en sovmorgon och sovit ut rejält. nu på morgonen har jag fixat lite och ringt Gullvivan. Ska åka in dit senare idag och möta pappa och farfar så ska vi beställa en kisdekoration till farmors begravning. Och vet ni, det är jag som ska göra den. är verkligen jätte nervös. dagen efter jag kommit hem från London ska jag göra den, den dagen då begravningen är. Jag kommer verkligen lägga mitt hjärta och själ i den kistdekorationen!

vad är det mer jag ska hinna göra idag? ja det är lite allt möjligt faktist.

- tvätta löshåret
- städa rummet
- försöka äta
- gå och hämta posten
- göra mig iordning
- in till stan och kanske möta upp moster
- åkta och möta upp farfar och pappa vid gullvivan.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0