jävla skit fan!

godmorgon. har varit in till stan och handlat med mamma. sen var jag glad för att jag skulle få köpa skor idag. men tror ni inte jövla fitt skopunkten hade stängt!? hur fan kan man ha stängt hela dagen på nyårsafton!?!??! jävla skit!!!!  är bara super arg nu. mår inte bra alls över huvudtaget. hmm. UNDRA VILKA IDIOTER DET KAN BERO PÅ? ;O trött på jävla as som inte kan behandla vänner rätt. dom är inte ens värda mig och min famoljs stöd längre. Tänk vad rika vi skulle bli om vi typ skicka räkning på alla grejer vi gjort för dom? tanken finns faktist!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

superbra :)

2009-12-31 @ 12:18:39
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0