jävla skit.

godmorgon allihopa.
hade ingen lust alls att gå upp idag. mår varken bra psykiskt eller fysiskt. vaknade med världens gråt klump i halsen och har verkligen jätte jätte ont i magen ;/ vet inte vad jag ska göra längre. orkar ingenting och har inte lust till någonting heller. känns som att ingen förstår heller.. om det ens är någon som vill förstå? jag önskar jag hade någon som förstod mig exakt till 100%. gud vad skönt det skulle vara.. känner mig ensam, värdelös, bortglömd och massa annat. jävla skit också!! :'( fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan!!!

idag när jag vaknade kom min lillebror in med den nya H&M katalogen för sommar, redan!?!?! har bläddrat igenom den lite och hitta la lite små grejer jag vill ha. men väntar med att beställa och sånt tills jag kommer hem från London. Ska inte beställa eller köpa mycket alls iår, det är mitt nyårs löfte. För jag ska SPARA OCH SPARA OCH SPARA till en egen lägenhet. för det är vrekligen något jag vill, och då ska jag fullfölja det!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0