julavslutning.

Idg var det julavslutning i skolan. hela förmiddagen så gjorde vi tvåor och treor julgrupper och lite sånt, och städade klassrummet. efter lunch hade vi fika med alla florister, handels elever och häst tjejer, riktigt mysigt. har haft jätte trevligt hela dagen. fick träffa gabbi idag också. och älskade ellentin, kärlek till er<3

var ner på stan efter skolan en snabbis. hittade inget särskilt så tog två bussen hem. sen dess har jag legat och vilat i soffan, hur skönt som hellst. att få andas ut och bara ta det lugnt. ska ta ett långt varmt bad sen med tända ljus hade jag tänkt. fixa naglarna och lite sånt.

vad ska man göra nu då? ingen skola att gå till. ingen praktik att åka till. inget jobbande just nu. ingen lillebror hemma på dagarna eftersom dom slutar på tisdag. syster jobbar. pappa jobbar. och mamma praktiserar tror jag. helt ensam hemma kommer jag bli :( imorgon ska jag iallafall sova ut riktigt mycket. sen får jag se vad som händer. ska prata lite med Johan och kolla lite..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0