lördag.

Hejsan allihopa.
blev inge party  igår, ändrade planer ganska snabbt. men jag och julia umgicks med jocke och johan under kvällen. ganska trevligt. åkte omrking lite överallt och snacka och lite sånt.

imorse blev jag väckt vid 07.30 av min katt. hon har börjat väcka mig på morgonen nästan jämt och jag undrar fortfarande varför? lite konstigt faktist. men iallafall så åkte jag in till stan för att träffa syster. mötte först på mormor och moser vid åhléns sen kom syster. jag och syster gick och åt på Panini, super gott! efter det kollade vi runt lite. jag köpte med mig en frisör sax hem som kommer att komma till bra använding.

har suttit och hjälpt lillebror att plugga till Engelska prov. duktiga stora lillebror!


kvällens planer: Styla sikkan

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0