min dag i ord.

Hallå allihopa :)
dagen har varit bra. fast det började medatt vi försov oss här hemma. så missade precis bussen till skolan men fick skjuts in av pappa :) hade ju nationella idag i matte. det gick bra hoppas jag. skrev på allting iallafall. Efter det satt jag och pratade med min underbara lärare Maria i kanske 1 timme, helt underbart! Senare drog jag mig ner på stan och carro kom :) vi har gått på stan hela dagen och pratat och julhandlat. Hittade julklappar till pappa och lillebror. köpte lite till mig själv också. bild kommer kanske imorgon :)  carro och jag käkade lunch också och vi satt och pratade om allt möjligt. Vi hade verkligen jätte trevlig idag. och tack för en underbar dag carro :)<33

När jag kom hem så har jag slagit in lite julklappar. såg även massa påsar inne på kontoret som innehåller julklappar som mamma köpt till oss. är ganska nyfiken. men det är ju bara 15 dagar kvar tills man får öppna dom :D  sen har jag färgat håret också. det är lite mörkare nu. och har även hjälpt lillebror att plugga till SO prov.


Nu väntar jag på att klockan ska bli 19.30 så Daniel kommer, sen åker vi in på stan och går på bio, mys! :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0