nervös.

har varit helt slut hela kvällen, förstår inte vad som händer.. vist jag har blivit jätte förkyld och så, men är lam i hela kroppen och det svider och magen gör tok ont. usch, sånt här orkar jag verkligen inte med.. hoppas jag frisknar till innan jag ska åka till London, vilket är snart. åker den 10 januari, det är om exakt två veckor idag.. jag börjar verkligen bli nervös. hur ska dte gå där borta? kommer jag kunna prata något? kommer jag lära mig något? tänk om det är något som händer? får verkligen hoppas att allting kommer att gå bra..

ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugbt. försöker krya på mig så gott jag kan. har tagit ett varmt långt bad, ätit massa frukost och kollat på tv, nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig.är så sjukt trött..

så det här blir det sista inlägget. hoppas att alla kommer sova gott i natt och få en bra dag imorgon.

Godnatt.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0