onsdag morgon.

Godmorgon.
vaknade imorse och verkligen frös. Så jag låg kvar i sängen lite extra eftersom jag tog fram grejer igår till idag. Det är fortfarande lika mycket snö ute, om inte mer. men det skulle la komma 10cm till idag tycker jag att det har varit prat om? :)  jag vill ialladall har me snö, det ska vara riktigt mycket snö!

Idag har jag praktik. och det är faktist sista gången. det är sista dagen jag har praktik frö denna termin, för detta år. känns faktist jätte tråkigt. jag gillar ju verkligen tjejerna på Gullvivan. Jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka dit nästa termin när vi ska ut på praktiken.

Och jag längtar verkligen till Nyår allihopa. Det kommer bli helt lovely pretty! Att få äta med familjen, fira med sina vänner och käraste. Jag verkligen bokstavligen A S LÄNGTAR! Har redan köpt klänningen. Och smycken kmmer jag få i julklapp. Allt som saknas nu som ska köpas är:

- Hårförlägning
- Skor
- Nytt smink
- Nya underkläder
- Strumpbyxor
- Något att ha över klänningen


Vad har ni för planer inför Nyår?


Och det är ju faktist inte långt kvar till jag åker till London heller. det är bara 3 veckor kvar exakt idag, 21 dagar. jag börjar verkligen att bli nervös. Jag, själv i London med vänner, utan familj. men det kommer nog gå bra. jag har ju som sagt vänner med mig plus att Christian kommer bo på ett hortel ;D Mikaela bor inte långt ifrån skolan heller. Men gud vad kul det kommer bli! Jag kommer praktisera i London, i en butik där man MÅSTE prata engelska. känns verkligen spännande. och tänk alla nya grejer jag kommer få lära mig. alla nya tips och tekniker. Bara längtar tills jga får se hur en butik verkligen ser ut, med alla blommor och det. Få se vad som skiljer sig från Sverige lixom. Sen så kommer det ju bli en heel del shopping mina vänner ;) Max 20kg i resväskan och 15kg i handbagaget, det klarar jag! hoppas jag? Kommer iallafall inte ta med mig mycket kläder alls hemmifrån, kommer köpa det allra mesta där. för det finns verkligen allt! det jag tar med mig är typ:

- leggins
- byxor
- 2 tröjor
- 1 linne
- 2 par trorsor/string
- 1 BH
- 2 par strumpor

mer tror jag faktist inte att jag kommer behöva. det är som sagt ganska billigt där. och jag har en hel del saker jag har funderat på att köpa, som t.ex :

- jeans
- tröjor
- linnen
- underkläder
- skor
- väska
- tjocktröjor
- plånbok


och mycket mycket mer. jag får helt enkelt se vad som finns. kanske inte bli alls som jag tänkt mig. men det kommer jag ju som sagt att märka när jag kommer dit :)


Nu ska jag fortsätta att sminka mig sen ska jag äta frukost och sedan ska mamma skjutsa mig till bussen :) hoppas att alla får en bra dag och även att min dag bli kanon!

Flera tankar, pussar och kramar till min Anka idag. <3333

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Hej! Allt bra? ^^

kram

2009-12-16 @ 13:57:26
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0