sista inlägget för 2009.

Det här blir det sista inlägget för ikväll. Jag kommer ha kameran med mig så det blir massa roliga bilder. Jag har valt kläder och det blir klänning och strumpbyxor. Lockat hår och ska fixa sminkning senare. Jag skriver imorgon igen när jga har vaknat. Hoppas att alla får en toppen kväll. Även jag. fast mitt humör har varit dåligt idag och psyket spricker. Kvällen kommer som sagt tillbringas med framförallt Julia.

Nu när jag skriver nästa gång kommer det att vara 2010. Ett nytt år med nya möjligheter. Nya tider och nya upplevelser. Jag hoppas att mitt 2010 kommer bli kanon, både för mig och andra. och det ska jag se till. Ska göra allt jag kan för mina vänner, familj och andra.

Ha en bra kväll och Gott Nytt år på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Norea

Gott Nytt år!

Viken kamera använder du? xD

2010-01-01 @ 14:07:00
URL: http://noreal.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0