tack för en rolig kväll igår.






kvällen började med att mamma skjutsade hem mig till kotten. Hemma hos kotten satt han och jag och kollade på tv med hans föräldrar medans vi väntade på att Olle skulle komma. efter ett tag så tröttnade vi. Så vi drog på oss täckbrallor och gick ut. vi gick upp till affärn där vi mötte Sigge, jonas och marcus. efter det gick vi ned till gårn där dom hade snöbollskris. och kotten fick för sig att bygga snögrotta. Jocke kom och hämtade upp mig och vi åkte hem till mig så jag kunde hämta lite grejer. senare på kvällen kom Olle och då blev det till att åka fyrhjuling ;) vi hade super kul! Kotten hade sin bobb som han hade byggt ihop själv. vi satte fast den efter olles fyrhjuling sen åkte dom omrking. efter ett tag kom Murre också. Det slutade med att kotten åkte efter honom och jag och Olle åkte och sladdade runt och knäppte kort på dom. Korten blev inte så himla bra eftersom vi kör efter dom och det spruta upp snö i linsen. men tog så gott jag kunde :) vill ha en bättre kamera! men tack för en super rolig kväll!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0