fredag den 13

förlåt att jag inte skrev igår , men åkte hem till robin efter skolan, och somnade på engång där .
 var ensam hemma där hela hela dagen . robin kom hem vid kanske 6 tiden , då hade vi myys en stund 
behövde lite kramar faktist , alltid lika skönt :) sen senare började vi göra mat , ich efter de åkte älskling
 och jag och storhandlade på Ica maxi , och de gick suvveränt :)

nu sitter jag i skolan , och kan berätta om man morgon , för den började verkligen inte bra alls ...
älskling åkte hemmifrån vid typ halv 6 - 6 , så jag var ju tvungen att gå upp själv senare ..
och de började emd att jag vaknade i tid och stängde av alarmet på mobilen , sen somnade jag om !
efter de så vaknade jag vid 8 då jag igentligen ska vara färdig och vara vid bussen !
så jag klädde på mig fort , och kom på att jag var tvungen att skölja av håret , dumt gjort när man tänker nu
jag böjde mig ner i duschen och började skölja ur , senare märkte jag att jag ahde blött ner HELA mig , SUCK !
efter de var jag tvungen atta byta om .... sen satte jag mig och åt frukost .
när jag senare skulle gå till bussen och ahde tagit på mig jackan så märkte jag att jag hade Robins nyckelknippa
i jackfickan !! ÅÅH vad jag blir trött ibland , hade glömt lägga ut den igår efter vi varit och handlat ...
så jag skicka sms och försökte få tag på robin som jobbade , han svarade inte så jag fick ringa . då svarade han .
han hade inte hört mobilen och så , hade inte så bra mottagning heller så jag hörde knappt vad han sa .
jag skickade sms och sa att jag lämnade kvar nycklarna , sen när jag hade gått ner för alla 3 trappor och börjat gå
mot dend är jäkla bussen så skickade han sms och sa att jag skulle ta nyckelknippan !
så jag fick gå tillbaka , upp för alla 3 trappor och ta nycklarna och sen ner igen , och såklar så missade jag bussen ....
så fick stå och vänta i 10 min - 15 min ... sen när jag väl kom till skolan var jag bara trött , hur trött som hellst ,,
har haft engelska på morgonen , de gick bra . är faktist snart kalr emd Engelska A :)
ska bara göra typ 2-3 uppgifter , sen är jag HELT KLART ;)  längtar verkligen ! då kommer jag inte ha engelska förns efter påsklovet. då börjar jag med engelska B .. sen matten går ju som deng år , men har iallafall äntligen fått light boken
som är mycket enklare , så nu kan jag iallafall jobba på lektionerna ..
nu sitter jag i entrén med klimpen , ida , linda & robin och ahr svenska , alla sitter med en varsin dator
haha men ingen gör de dom ska typ xD eller , linda och ida , men inte vi andra ;)
efter jag slutar vid 1 tiden så ska jag ta bussen till bauhouse , där mamma jobbar :)
sen måste vi åka och fixa ett nytt bankomatkort till mig eftersom mitt tydligen är trasigt .... suck suck suck , hatar när korten ska paja ! sen blir de la en hemma kväll kanske ?
ska praktisera imorgon på gränby , dom ville att jag skulle komma :D så är där 9-5 .

orkar itne skriva så mcyket mer nu , skriver mer när jag kommer hem:)
ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gausch, vad har jag gjort dig jenny?

Jag vet sanningen om det där, så du behöver inte komma och säga att jag inte vet. guuuud jag är såå äcklig och såå omogen och såå himla falsk. Haha du tror att du är så mycket bättre själv va? Tycker du ska försöka ta vara på dig själv först innan du håller på och klagar på andra, Du är inte perfekt och du är inte bättre än nån annan :)

2009-02-13 @ 12:49:49

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0