godmorgon alla damer och bananer

vaknade idag vid 12.37 tiden idag ungefär ( ganska sent ) och idag harde ju dock jag tänkt att jag
skulle ut och springa , men vad tror ni händer ? jo jag vaknar med världens halsont !
usch , halsen har svullnat igen , så då blir de tyvärr inget springa :( fasiken också !!!
jag som ville ut och springa , är ju jämt sjuk, . vad fan är det med mig !? är de fel på mig eller ?
aja .. de är bara att kurrera sig och försöka bli frisk så fort som möjligt .
tänkte skriva lite om hur dagen ser ut från och med nu ;

- sitta här ett tag
- göra en nyttig brunch
- lillebror kommer hem från skolan
- leka/retas med honom
- mamma kommer hem
- göra smörgåstårta
- vänta på att syster ska komma hem
- äta mat senare ikväll
- åka till systers lägenhet och slipa,spackla och måla
- hem och pcka inför morgondagen , praktiken
- titta på film
- sova


så ser min dag ut nu iallafall , kommer säkert att hända mer saker , de gör det alltid .
men nej , nu ska jag sluta skriva dehär inlägget , kommer säkert flera under dagen

var nöjd med allt som livet ger , och alltid som du kring dig ser
glömm bort bekymmer ,sorger och besvär

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0