godmorgon

vaknade vid ungefär halv 8 tiden , och gick upp och käkade frukost
men jag mår så otroligt illa , gjorde det redan när jag vaknade , usch , hatar att må illa direkt på morgonen ....
min frukost bestod av ;
oboy
hårdmacka
banan


får la se om illamåendet försvinner , de hoppas jag iallafall !
Ska snart börja gå till bussen som går ungefär 08.45 .. de är en bit och gå och jag hatar att stressa
speciellt nu när jag mår så illa , så de är bättre att ta lite tid på sig lixom .
Jag hoppas allas dagar blir bra idag!

Jag har praktik idag , jippi tycker ju de är så himla kul att vara där , och älskar tjejerna som jobbar där :)
efter praktiken kommer mamma och hämtar mig sen åker vi till systers lägenhet och ska börja måla sovrummet
annika och jag var där igår och vi hann med ;
att spackla en gång till
måla taket igen i sovrummet
måla garderoben


så de går frammåt ! till helgen ska vi riva en vägg och lägga golv i sovrummet
de här kommer bli kanon fint ! jag lovar att lägga ut bilder när de typ är klart :)
senare ska hon också byta ut köket och badrummet, men de kommer bilder på de med då .




vi kör också en bild från i sommras , eftersom jag saknar och älskar sommaren så himla mycket !
sommaren är nog den bästa årstiden jag vet , och den här sommaren
kommer bli kanon , jag ska leva livet som aldrig förr .
och jag har min älskade robin som finns , och jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är !
Älskar honom hur mycket som hellst , han är allt för mig <3333

nej nu ska jag börja gå:)
ha en bra dag !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0