kärlek

för den första gången nu i livet känner jag att dehär är de jag alltid önskat om .
jag har alltid drömt om att vara lycklig och att bli älskad för den jag är
jag kan inte vara annat än lycklig med dig Robin , du är min bästa vän och min pojkvän.
när man var liten drömde man om att bli rik , vara en prinsessa och leva lyckliga i alla sina dar
den drömmer har gått i uppfyllelse nu . Jag är rik - på kärlek , jag är en prinsessa - i dina ögon
och jag är lycklig - med dig . Du är allt jag någonsin drömt om , de är du som har platsen i hjärtat
de är dig jag har väntat och drömt om så himla länge .
Du älskar mig för den jag är , och jag älskar verkligen dig
vill lixom aldrig förlora dig . vist vi bråkar också ibland , men de är inte ofta alls
och varje gång vi bråkar gör de ont i hjärtat , för jag vill inte bråka med dig , du betyder så himla mycket för mig
De har gått 3 månader och 5 dagar nu sen vi blev tillsammans , men jag kan inte säga att jag
älskar dig mest av allt i hela världen , för älskling , du är min värld !
Jag älskar dig <3

                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig mest av allt jenny du är bäst:) <3<3<3<3

2009-02-21 @ 17:07:13
Postat av: jennytuvesson

Älskar dig ! :)<333

2009-02-21 @ 17:13:37
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0