måndags trött

då var de måndag igen , gud va dagarna rullar förbi .. går så himla fort tycker jag , men men , bara bra de ! (Y)
dagen har varit lite seg men bra . har gjort lite olika saker som t.ex ;
stadat skrubben m.m
gjort arrangemang
kassan
börjat skylta för alla hjärtans dag


sitter hemma hos robin , han kommer hem om kanske 1 timme , just nu ligger han och blit tatuerad , som han har blivit i ca 4 timmar nu , usch usch ! men jag vill faktist också tatuera mig , har inte riktigt bestämt mig vad än , men på ett ungefär .

FRÅGA !
Vad tycker DU är snyggast att tatuera ?


imorgon ska jag jobba , börjar som vanligt vit 09.45 och slutar vid 17.45
ska sedan hem och mysa och sova ! otroligt skönt !
hoppas ju på att få mysa lite ikväll också , men antagligen så har älsklingen så ont
när han kommer hem så jag kommer inte våga röra honom ..




måste också bara säga att jag saknar denna tös otroligt mycket !
har inte träffat henne på en evighet känns de som , alldeles för länge sen
måste verkligen ses någon dag . inget utan julia jansson så är de
11 års vännskap ! :) <333


En STOOOR puss och kram till mamma idag , och jag är hur glad som
hellst att hon har fått börja arbetsträna .
Jag älskar dig mamma ! <333


tänkte faktist inte skriva så mycket mer i detta inlägg , kanske skriver något mer lite senare
fortsätt5 läsa och kommentera gott folk !

Kommentarer
Postat av: caroline pettersson

jag saknar dig faktist.

pussspussss <3

2009-02-02 @ 22:50:41
Postat av: jennytuvesson

saknar dig också <3

2009-02-03 @ 20:15:54
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Ronja

vad har du funderat på att tatuera?:)

2009-02-03 @ 21:23:01
URL: http://lovewhoyouare.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

har starka funderingar på något med en eller flera blommor i iallafall :)

2009-02-03 @ 21:42:37
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0