onsdag

Idag är de onsdag och jag hade en bra kväll igår :) vi åt på kina och var på bio , såg I TAKET LYSER STJÄRNORNA
 jag kan faktist rekomendera den filmen , den är helt klart värd att se . älsklingen väckte mig vid 7 imorse då
han skulle åka till jobbet , efter de somnade jag om och vaknade vid halv 11 , då var jag snäll och städade älsklingens rum . efter de ko syster och hämtade mig för hon ville ha sällskap på stan . vi åkte först till ike och köpte
korv till lunch (en tradiotion typ ) efter de gick vi in på ikea för hon skulle köpa lite mer glas och så till lägenheten .
efter de åkte vi till Coop Forum och kollade på tapeter och badrums möbler , efter de bar de av till Rusta där
vi skulle köpa målar grejer + godis ;) sen åkte vi till bauhouse där mamma nästan precis skulle sluta för dagen
 haha där kollade vi runt på kakelk och badrums grejer , var skit kul . jag prövade alla badkar också + duschar :)

Nu är jag hemma och vet inte vad som händer resten av dagen ?

Saknar min caroline välldigt mycket , har inte träffat henne på jätte längre
förstår inte varför ? känns som att vi glider isär lite ? ....

Kommentarer
Postat av: caroline

jodu, allt är bara konsigt i huvudet :( känns som om jag glider isär från alla verligen usch

2009-02-18 @ 17:20:30
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0