pratar ut

tänkte skriva lite om min vän caroline eva pettersson . de är en tjej som jag verkligen beundrar . hon har gått igenom så himla mycket i alla sina dar , men endå står hon på benen och har inte gett upp . jag säger som jag alltid har sagt , hon kan klara de med omöjliga bara hon vill ! har en del minnen med caroline jag tänkte dela med mig :)
- när vi började prata med varandra ; de var när hon gick i 6:an och jag gick i 7.an , hon kom till min dåvarande skola (björkvallsskolan) och hade B-språk . vi sa hej till varandra när vi sågs och började prata på msn . tiden gick och vi pratade bara mer och mer . kommer faktist fortfarande ihåg en del saker som vi skrev om på msn ! jag förstår inte varför just de har fastnat på minnet , men de var iallafall att du ville att jag skulle skicka high school musical filmen som jag hade på datorn , men du förstod inte att de skulle ta jätte jätte lång tid , haha . du trodde du skulle hinna till affärn fram och tillbaka och sen var filmen klar ^^ ledsen om du blev besviken när du kom tillbaka , hehe .
- alla moppe turer ; vi åkte mycket moppe den tiden vi umgicks som mest . vi träffades varje varje dag typ , vi bodde nästan med varandra . jag var som ett adoptivbarn hos dig och du desamma hos mig , kommer du ihåg de ? :)
kommer så väl ihåg den dagen/kvällen vi åkte moppe med sikkan och sigge ,kotten ,  och philip åkte fiddy . du och jag for som galningar på min moppe , fram och tillbaka . den dagen var även alla vi ner till fyrhjulingsbanan vid skroten . haha och gu vad vi skrattade . vi var även till affärn och köpte godis de minns jag ;) och vi tog massa kort på sikkan och sigge som vrål åkte på hennes gamla moppe upp och ned för backarna i banan . och du älskade min vita halsduk som jag hade gjort ( vet inte om du kanske fortfarande har kvar den för jag hittar den inte xD ) . den dagen minns jag så väl !
- minns även den kvällen när jag var på fest hemma hos er när ni bodde på prästgårdshöjden . de var den 10/2 - 2007 . de var en kul fest , och du var så himla sprallig och glad och bara hoppade och skuttade omkring så glatt :) de var den dagen jag började känna dig lite bättre också :)
- och alla gånger som du har suttit och väntat på mig i uppbehållsrummet när jag gick i björkvallsskolan , när du satt och väntade på att mina lektioner skulle sluta :)
- har alltid kunnat komma hem till dig om jag mådde dåligt , kan prata med dig , för du förstår mig mer än någon annan någonsin kommer göra, du är min bästa vän . haha kommer inte glömma alla gånger jag gick hem till dig för att jag inte orkade med skolan .
- minns den kvällen också när jag skulle sova hos dig . och vi tog min moppe upp till dåvarande statiol där massa människor var och drack , och vi körde runt och tutade och pratade med massa folk . sen när vi var hemma och hade sovit ett tag så kom tomas in vinglande och skrikandes och var tok packad :P sen så målade jessica och ronja naglarna på honom typ . de var en rolig kväll de .

Skulle kunna sitta hur länge som hellst och rabbla upp massa gamla och nya minnen . skulle nog bli flera sidor då . men du ska veta att jag älskar dig för den du är och du är min bästa vän . kommer alltid finnas här och ställa upp för dig . du betyder hur mycket som hellst för mig och jag är glad att jag har dig min lilla solstråle i mitt liv

jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Caroline hade inte b-språk på björkvallsskolan i 6:an hon hade språkverkstad med mig på lillskolan i musik salen på lönnen :)

2009-02-11 @ 23:08:11
URL: http://kaalkossan.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

men ville du något eller ? dina kommentarer och vad du tycker tänker och sånt är helt ointressant för mig .

2009-02-11 @ 23:27:08
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja jenny helt rätt, vi vill inte ha hennes jöva kometarer eller något med henne att göra :).Vist hon hade rätt, men jag sket oftat i b-språket och drog ner till eran skola ;) busungen jag..

jag älskar dig och allt vi gjrot :D

2009-02-12 @ 10:46:46
Postat av: l i n a s a n d s t r ö m | Foto oraklet

Ååh, fy va mysigt ;D Nej jag ska snart på bio! :)

2009-02-12 @ 10:53:21
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

<333

2009-02-12 @ 12:51:50
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

<333

2009-02-12 @ 12:52:08
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: JossanHolmgren

Det är bara sanningen :)

2009-02-12 @ 13:06:56

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0