problem!

jag ahr verkligen sömnproblem . de spelar ingen roll hur länge jag ligger i ett mörkt
rum nerbäddad i sängen och blundar och slappnar av , jag kan iallafall inte sova
är de någon som har ett tips på vad man kan göra så skriv de gärna !
dagen i stora drag har varit bra , men saknar robin ganska mycket faktist
allt känns så himla tomt utan honom , men får ju träffa honom imorgon !

jag har blivit beroende av att spela yatzy på blip , och de är inte kul !
man sitter och spelar och spelar , och vinner , och förlorar ...
när man vinner tänker man "ska bara spela en gång till sen slutar jag"
och sen när man förlorar tänker man "ska bara vinna nästa sen slutar jag"
de är ju nästan farligt och läskigt hur beroende man kan bli , har suttit och spelat i 3 dagar nu o.O

här är en dikt jag skrev om jocke lejthoff idag , för han ville att jag skulle skriva något om honom ^^  ;

joachim lejthoff är snäll och rar

men älskar att gå med rumpan bar

på morgonen när han vaknar så tittar han ner

känner efter så att den fortfarande hänger med

på bussen till skolan blir han snart pigg

han träffar sin vän sinnan , hans favvorit kid

på bussen blir de ett stort stå hej

country roads och en helikopter som flyger hem till dig

hela vägen till den stora staden sjunger dom glatt

medans alla trötta barn suckar och får fnatt

på bolandsskolan programmet fordon han går

får lära sig pilla på bilar och körkort han även får

han är knappast en lugn prick utan motastsen till de

han livar och festar och då kan allt ske

måndag till söndag , ja hela veckan lång

är de liv i luckan och fylld med sång

ja joachim han är snäll och så

men kanske dax att behålla byxorna på

 

haha kommentar om den ?

 

men ska försöka sova nu , IGEN

skriver mer när jag vaknar , för de är ju faktist torsdag nu


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0