skor !

har suttit och kolla runt lite och de finns väldigt mycket fina skor . hur ska man kunna välja lixom ?
om jag fick bestämma så skulle nog jag ha flera 100 skor , men de krävs ju pengar ..
Sommar skor är faktist de bästa jag vet , så himla härliga och fina .
tänk lixom att få ha ett par fina, svala skor ute i sommar vädret , gå längs stranden eller på stan
sommar sommar sommar , är de inte dags att komma nu ?
Tänk att få ligga barfota i gräset och sova under den stekande solen , bli alldeles fräknig
om kinderna och kroppen , få den där fina gyllene bruna färgen på kroppen
tänk att få springa omkring i klänning på kvällarna , och ta ett kvällsdopp eller ut och cykla eller
köra moppe . jag längtar verkligen till sommanren .

här är lite skor som jag öyckats välja ut som jag är sugen på att köpa
man får verkligen en sommarkänsla o kroppen ;

     

sommaren 2009 , har en känsla av att de kommer bli en underbar sommar !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0