underbar helg

min helg har varit hur underbar som hellst !
började med i fredags att jag gick i skolan , eftre de var jag kvar i skolan för maria undrade om jag
ville hjälpa henne att göra en alla hjärtans dag bukett , och självklart ville jag de ! var inte så svårt som jag trodde
att de skulle var , och jag gjorde den , och den blev grymt söt ! en lite ovanligare bukett faktist
här är resultatet ;



så som sagt , blev rätt så nöjd med den , kommentar om den ?

efter de gick jag till mammas arbetsträningsplats och fick skjuts hem , men vi stannade till på flügger
för där var syster och ville ha hjälp att hitta tapet böcker som vi skulle låna hem
FÖRRESTEN ! Syster har ju köpt lägenhet , grattis till henne ! :)
efter de åkte vi hem och jag duschade och toh de lugnt framför datorn .
senare efter jag ätit åkte jhag till björklinge för att jag skulle åka skridskor med Kotten klimpen och jonas
förstår inte igentligen hur jag vågade göra de , speciellt när de var fredag den 13:e och jag hade haft otur hela dagen ..
men de gick faktist bra :D haha men jag såg ut som bambi på hal is , haha började ju med att jag kröp fram till isen ;)
här är några bilder från de ;

     

kul hade jag iallaflal med pojkarna ! :) efter de så gick klimpen , jag och kotten hem till kotten
där kollade vi på let´s dance med hans mamma och pappa , och sigge kom ner lite då och då , mycket trevligt ! :)
senare mot halv 11 tiden kom mammsen och hämtade mig :)

de var lite om min FREDAG , här kommer LÖRDAGEN ;

började jobba klockan 9 , hela dagen var de fullt shå och de var mycket folk hela hela tiden !
jag gjorde 8 arrangemang som sedan ställdes ut för säljning :)
men dagens otur var att jag höll på att skära av mit tummen , usch !
kom en tant och frågade om något medans jag snittade , och då kollade jag bara upp och drog kniven för
att snitta av blomman , och då skärde jag av en bit av överdelen på tummen , ont gjorde de kan jag lova :(
dom söta flickorna tog såklart han dom mig :) <3
senare efter jag slutat stod jag och väntade på att älsklingen skulle komma och hämta mig , haha och jag blev ltie sur
för jag ringde hoonm och frågade vart han var , och han sa ; gå till nya éntren , och de gjorde jag .
han sa att de skulle ta nån minut innan han kom , och jag väntade och väntade i 10 min
precis innan jag tänkte ringa igen kom de nån bakom mig och höll fram blommor , och de var älsklingen !
han och kosha hade suttit i rulltrappan och väntat på att jag skulle sluta och gå där ifrån så robin kunde köpa alla hjärtans dga present till mig , så himla gulligt ! :$ haha de roligaste var att kosha hade sprungit ner och spanat på mig lite då och då för att kolla när jag var klar xD  , de här fick jag av älsklingen ;

en sten som de står "jag äslkar dig" inristat på
3 rosa rosor som han viste att jag gillade
en middag
bio


   

älskar dig så himla mycket robin <3
efter de åkte vi hem till mig och åt god mat och myste och kollade på melodifestivalen . sen gick vi och la oss

SÖNDAG

på söndagen åkte vi in till stan och köpte saker till robins rum , sen var vi hemma , och senare mot kvällen åkte vi och hämtade hans mamma och henrik efter deras masage kurs . sen var de myys hela kvällen ! :) helt udnerbart !! <3

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG ÄLSKLING ! <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0