dagens idioter

asså ärlig , varför lägger man ens ner tid på att förstöra andras förhållande ? kan man inte bara låta dom två personerna vara lyckliga och ha de bra !? måste man sitta och ljuga eller hålla på ? klart att en person blir sårad , eller faktist .. båda i föhållandet blir sårade pga DEN andra personen . har man inget hjärta eller ?? har man ingen medkänsla ?? jag förstår mig verkligen inte på folk nu för tiden . jag skulle aldrig sjunka till de nivån att krossa 2 personers hjärta i ett förhållande , BARA för att jävlas . de är sjukt hjärtlöst !

SLUTA FÖRSTÖR FÖR ANDRA SOM HAR DE UNDERBART !


Kommentarer
Postat av: anna

Okej, tycker bara synd om dig som är så fruktansvärt blåögd. Du bör ta och fråga dig själv om du kan lita på något som är fruktansvärt oseriöst och som bygger på lögner. Lögner kommer alltid finnas, jag stannar själv bara vid sanningen. Tack och hej!



och till sist, ett tydligt bevis på att jag inte ljuger om det som hände i söndags morse:

http://img132.imageshack.us/my.php?image=aoijijadef8.png

2009-01-15 @ 23:52:24
Postat av: anna

http://img132.imageshack.us/img132/2859/aoijijadef8.png *

2009-01-15 @ 23:53:10
Postat av: caroline pettersson

Jo visst kan vi ses någon dag !! :D:D:D

skulle vara skit roligt. <3

2009-01-17 @ 16:08:55
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

till carro ; okej :) <3

2009-01-17 @ 20:40:11

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0