söndag - dagens


Dagens outfit
blev mjukisbyxor och en musig gul tjocktröja .

Dagens humör går upp och ned , men är ganska trött och lugn idag . men är glad också :)

Dagens roliga har inte hänt så mycket än , men än så länge måste de ha varit att prata med älsklingen

Dagens borde är att räkna matte och göra en cv

Dagens sysselsättning är att sitta vid datorn just nu iallafall + att jag har målat mitt skrivbord.

Dagens fundering är om jag ska hitta på något kul kanske

Dagnes låt är faktist manian - welcome to the club

Dagens vill ha är nog ett jobb ! behäver pengar till thailand och sånt . måste verkligen spara

Dagens sämsta blir nog tröttheten ! vill vara piggare så jag orkar med fler saker

Kommentarer
Postat av: lindasöder

sv: jassådu, då hade jag väl en jäklarns tur att jag inte har infektion eller ngt ;d . och att jag inte fått det i öronen heller (: elr läppen. fast jag ska göra på dark well med sofia senare, men pallade inte vänta ^^ . fast det blir nog där en då, när hålet växt igen ;p

2009-01-31 @ 12:08:32
Postat av: sofieblom

den förra komentaren var från mej.

2009-01-31 @ 12:09:22
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

du vet att om de blir fel kan de ruttna ? de kan torka ut . men är man dum så är man :)

2009-01-31 @ 14:36:36
Postat av: Anonym

haha, vilken konkurents ni verkar ha då!

men lilla fula tjocka äckliga jenny.

jag tror du är helt fel ute, du är tjock och har tjockis väck överallt. och hela du är rrutten .

och jag tror nog säkert också vanliga pearcingar också kan ruttna sörru. sluta lek och tro att du är något din apa! . ahah,

så du är lite dumt korkad , mohahahaha

2009-01-31 @ 16:13:24
Postat av: sofieblom

jadu, är man dum så är man :D

2009-01-31 @ 18:05:34
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

hej anonym , kul att du kommenterade min blogg :) lite synd bara att de är tomt innanför pannbenet och du inte kan kommentera något vettigt , men som sagt , fortsätt kommentera och läsa min blogg , ger mig bara mer statistik :)

2009-02-01 @ 18:03:38
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0