usch!

gårdagen var helt okej , förrutom att jag åkte hem från robin :( älskar honom så himla mycket , klarar mig inte utan honom . sen när jag kom hem tog jag de lungt en stund sen hjälpte jag pappa att sätta upp mitt nya skrivbord, så nu är de snart klart . de är på plats men ska slipa mer och måla en susta gång . . Efter en stund så var de fika time ! Mamma hade bakat en jätte god citron kaka , mums! den slank verkligen i , men guud så mättande den var. senare på kvällen drog jag hem till danne , carro saknade mig ;) där var de ganska mycket folk faktist , bland annat ; carro , danne , jocke , robin , pg , pilla , sörling , blondi , wille , willysson , hanna , lange m.m    efter ett tag där så skulle vi tydligen till Jenny i Jumkil där de var party , så vi tryckte in alla i bilarna och for iväg på dom små kringler krokel vägarna . när vi kom fram där träffade man ; jenny , elina , isis , amanda m.m , senare mot kvällen kom även jessica dit :)  kvällen i stora drag var la helt okej , men de kunde varit bättre!

vissa människor förstår man sig inte på , jag tycker att har man ett förhållande ska man la hålla sig till den personen , de är jag nog inte ensam om att tycka :) man blir allt bra äcklad ibland asså ! usch usch !! kladd kladd kladd ...... håll händerna i styr tack . jag är GLAD att jag vet att robin är mig trogen och att han älskar mig mest av allt i hela världen . han skulle aldrig svika mig , och jag skulle abselut aldrig svika honom . vi vet vart vi har varandra :)<33

en bild från kvällen ; jag jessica och carro :)





gott folk ni är dåliga på att kommentera ., gör de nu ! och ställ gärna frågot i frågestunden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt hjärtat!<3

2009-01-25 @ 13:15:36
Postat av: jennytuvesson

<33

2009-01-25 @ 13:18:16
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: M

Vill du ha fler besökare?

Jag söker personer som vill länka!

Kommentera mitt senaste inlägg om du

är intresserad ;)

2009-01-27 @ 16:52:19
URL: http://morrismorris.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0