12 års vännskap

Jag och Julia har 12 års vännskap tillsammans, och de kommer alltid betyda mycket. allt vi gör tillsammans, allt vi har gjort tillsammans. allt kommer alltid att stanna kvar. alla minnen tillsammans, de är hur många som hellst. jag skulle kunna sitta och skriva hur länge som hellst om jag skulle berätta alla minnne vi hade... Aldrig glömmer jag första mötet. Du och Joel kommer och knackar på dörren typ och frågar om vi vill leka. De var då allting började. en början som aldrig kommer få ett slut. Vi kommer alltid att hålla ihop tillsammans tjejen, de kommer alltid att vara du och jag. Du vet att jag alltid ställer upp för dig, jag kommer alltid att finnas och lyssna hjärtat. Julia Hanna Kristina Jansson, du är min bästa vän och jag älskar dig<3





Kommentarer
Postat av: Julia

Så fint skrivet, jag blir tårögd :') haha



Älskar dig bästa vän <3

2009-07-25 @ 14:05:59
Postat av: jennytuvesson

svar* aw :) jag älskar dig min bästa min <3

2009-07-25 @ 14:08:27
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0