de börjar närma sig

snart ska jag och pappa in till bälinge en snabbis och öppna lokalen för sinnan och dom skulle kolla något. sen efter de ska vi hem och äta och mot 6 tiden åker vi in igen för då kommer saga och dom med grejer. den här kvällen kommer nog bli kanon :) jag har självklart med mig kameran så de blir bilder de lovar jag!

jag har varit iväg till grannen med mormor också och matat kaninerna. satan i gatan vad dom äter hela hela tiden, katten också. katten är helt carzy varje gång man kommer..

Vad ska alla göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: evelina

ska ni ha fest i bygdegården i bälinge?

2009-07-18 @ 20:01:31
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0