de var ett tag sen så...

SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - oj jag vet inte, men magen tror jag
2. Du ger mycket komplimanger till andra - En del. men borde ge mer
3. Är du nöjd med ditt förnamn - jadå , de är helt okej tycker jag
4. Vad är det sämsta hos dig - Att jag tänker för mycket och att jag blir tjurig för nästan ingenting.
5. Vad är det bästa hos dig - you tell me?
6. Har du bra självförtroende - De tycker jag att jag har faktist, men lite bättre kan jag nog ha
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alldeles för många.
8. Du tycker om att vara med killar - Ja de är inget fle på dom. har alltid umgåtts mer med killar än tjejer
9. Känner du dina grannar - Ja, några av dom.
10. Svär du ofta - Jopp.
11. Spelar du något instrument - Nej. Men har spelat piano och trummor och kan de fortfarande
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll
13. Kollar du dig ofta i speglar - Det händer väl. ;)

HAR DU..
1. För många vänner - man kan aldrig ha för många!
2. Förföljelsemani - Va?! :S
3. Någon sjukdom - ja.. om man räknar de som sjukdom så
4. Färgat håret - ja ett antal gånger.
5. Egen dator - Yes.
6. Gjort bort dig rejält - har jag säkert men jag skämms inte :)

ÄR DU..
1. Snäll - Tycker jag nog.
2. Snygg - Duger
3. Söt - Kan hända ibland när jag har en bra dag.
4. Lång - inte ett dugg, är mer kort
5. Kort - Ja de tycker jag
6. Smart - har mina ljusa stunder ^^
7. Klantig - Mycket!
8. Tjock - Ja.

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart - En del
2. Hata folk - Har ett par personer som förtjänar det.
3. Lita på folk - Ibland.
4. Ljuga - Sällan.
5. Vilja dö - Nja..

NÄR..
1. Åt du senast - Imorse
2. När läste du en bok senast - Igår.
3. Köpte du något senast - minns inte :S mat i rättvik kanske?
4. Svor du senast - Säkert nyss.
5. Sjöng du senast - alladeles precis nu ^^ <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren!



läs mitt senaste inlägg :)

2009-07-31 @ 14:41:46
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) din blogg är också väldigt fin :)

2009-07-31 @ 14:47:02
URL: http://itsallaboutmalin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: vad har du gjort hittils idag då? :P

2009-07-31 @ 14:51:09
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sandra

okejokej :)

om du följer min hehe :D

2009-07-31 @ 15:20:18
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: jessica

fin blogg. titta gärna in min och släng en kommentar.

om du vill så kanske vi kan följa varandra via bloglovin? :)

PUSS.

2009-07-31 @ 15:54:57
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0